IP PBX Tümleşik İletişim
Yorumlar (4) Mart 15, 2012 | Gönderen Müşteriler | Yayınlandı Site ve İnternet

Telefon, bilgisayar ve müşteri datalarınızı birleştirerek verimliliğiniz artırmak daha kolay.Telefonunuz çaldığında telefon ekranından veya bilgisayarınızın ekranından önceden belirlediğimiz datalar ve arayan kişi ilgileri ile daha önce yaptığınız görüşmeler karşınıza gelsin.
Gelişmiş Raporlama
Yorumlar (4) Mart 15, 2012 | Gönderen Müşteriler | Yayınlandı Site ve İnternet
.jpg)
Geleceğe dönük planlama yapabilmeniz geçmişi ne kadar raporlayabildiğinize bağlıdır. Nistro ile tüm çağrı trafiğini dahili, dışhat ve gün bazında değişik bir çok kriterde raporlayabilir, İletişim giderlerinizi düşürebilir ve müşteri memnuniyetini en üst noktaya taşıyabilirsiniz.
Not Aramaya Uğraşmayın
Yorumlar (4) Mart 15, 2012 | Gönderen Müşteriler | Yayınlandı Site ve İnternet

Nistro santrali ile notlarınızı kağıtlara almıp daha sonra not aramaya uğraşmayın, her çağrıya not ekleyebilir ve not aaldığınız müşterinizden çağrı aldığınızda o müşterinin çağrılarına eklediğiniz notlara otomatik olara ulaşabilirsiniz.